APA:
کپیبادله، علیرضا، جامع، زهره، و نامداری پژمان، مهدی. (1399). تاثیر یادگیری خودراهبر و روش ترکیبی بر زبان آموزی و ایجاد مهارت های ارتباطی نوآموزان دو زبانه پیش دبستانی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(4 )، 409-421. SID. https://sid.ir/paper/415924/fa
Vancouver:
کپیبادله علیرضا، جامع زهره، نامداری پژمان مهدی. تاثیر یادگیری خودراهبر و روش ترکیبی بر زبان آموزی و ایجاد مهارت های ارتباطی نوآموزان دو زبانه پیش دبستانی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(4 ):409-421. Available from: https://sid.ir/paper/415924/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بادله، زهره جامع، و مهدی نامداری پژمان، “تاثیر یادگیری خودراهبر و روش ترکیبی بر زبان آموزی و ایجاد مهارت های ارتباطی نوآموزان دو زبانه پیش دبستانی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 4 ، pp. 409–421، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415924/fa