APA:
کپیکریمی، مینا. (1400). تاثیر الگوی نقشه مفهومی در رشد تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته آموزش پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 14(3 )، 112-119. SID. https://sid.ir/paper/415941/fa
Vancouver:
کپیکریمی مینا. تاثیر الگوی نقشه مفهومی در رشد تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته آموزش پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1400؛14(3 ):112-119. Available from: https://sid.ir/paper/415941/fa
IEEE:
کپیمینا کریمی، “تاثیر الگوی نقشه مفهومی در رشد تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته آموزش پزشکی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 14، no. 3 ، pp. 112–119، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415941/fa