APA:
کپیفردانش، هاشم. (1380). بازنمایی دانش در رویکرد یادگیری ساخت گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی. مجله علوم تربیتی و روانشناسی، 8(4-3)، 107-124. SID. https://sid.ir/paper/417177/fa
Vancouver:
کپیفردانش هاشم. بازنمایی دانش در رویکرد یادگیری ساخت گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی. مجله علوم تربیتی و روانشناسی[Internet]. 1380؛8(4-3):107-124. Available from: https://sid.ir/paper/417177/fa
IEEE:
کپیهاشم فردانش، “بازنمایی دانش در رویکرد یادگیری ساخت گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی،” مجله علوم تربیتی و روانشناسی، vol. 8، no. 4-3، pp. 107–124، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/417177/fa