Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

855
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کردنائیج، اسداله، و دلخواه، جلیل. (1383). مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان. مدیریت و توسعه، -(22)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/424988/fa

    Vancouver: کپی

    کردنائیج اسداله، دلخواه جلیل. مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان. مدیریت و توسعه[Internet]. 1383؛-(22):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/424988/fa

    IEEE: کپی

    اسداله کردنائیج، و جلیل دلخواه، “مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان،” مدیریت و توسعه، vol. -، no. 22، pp. 0–0، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/424988/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا