APA:
کپیکردنائیج، اسداله، و دلخواه، جلیل. (1383). مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان. مدیریت و توسعه، -(22)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/424988/fa
Vancouver:
کپیکردنائیج اسداله، دلخواه جلیل. مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان. مدیریت و توسعه[Internet]. 1383؛-(22):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/424988/fa
IEEE:
کپیاسداله کردنائیج، و جلیل دلخواه، “مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان،” مدیریت و توسعه، vol. -، no. 22، pp. 0–0، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/424988/fa