مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

588
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

198
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رضایت استفاده کنندگان از کتابخانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی

صفحات

 صفحه شروع 169 | صفحه پایان 179

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 در ارزیابی خدمات کتابخانه نظر و رضایت استفاده کنندگان حایز اهمیت است. تعاریف گوناگونی از مفهوم رضایت ارایه شده است. در این تعاریف سه عنصر مشترک وجود دارد: واکنش احساسی مربوط به پدیده ای خاص در زمانی مشخص. در تعریفی دیگر، رضایت وقتی حاصل می شود که نتیجه عمل به همان خوبی که از پیش انتظار می رفته به دست آید. در حقیقت، مراجعه کننده هر گاه کمتر از آنچه انتظار داشته دریافت کرده باشد ناراضی، هر گاه دقیقا به همان چیزی که انتظار داشته دست یافته باشد راضی، و هر گاه بیش از حد انتظارش دریافت کرده باشد مجذوب خواهد بود. خلاصه کلام، رضایت زمانی پدید می آید که ذهنیت مساعدی در ارزیابی عملکرد یا محصولی خاص وجود داشته باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    بزرگ چمی، ویدا. (1386). بررسی رضایت استفاده کنندگان از کتابخانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی. نامه فرهنگستان، 9(2 (پیاپی 34))، 169-179. SID. https://sid.ir/paper/440670/fa

    Vancouver: کپی

    بزرگ چمی ویدا. بررسی رضایت استفاده کنندگان از کتابخانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی. نامه فرهنگستان[Internet]. 1386؛9(2 (پیاپی 34)):169-179. Available from: https://sid.ir/paper/440670/fa

    IEEE: کپی

    ویدا بزرگ چمی، “بررسی رضایت استفاده کنندگان از کتابخانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی،” نامه فرهنگستان، vol. 9، no. 2 (پیاپی 34)، pp. 169–179، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/440670/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button