APA:
کپیقربانی، محمد، و دهقانیان، سیاوش. (1385). کاربرد معیار آنتروپی در تعیین درجه اهمیت مولفه های بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت (مطالعه موردی شهر مشهد). علوم و صنایع کشاورزی، 20(1)، 84-90. SID. https://sid.ir/paper/446655/fa
Vancouver:
کپیقربانی محمد، دهقانیان سیاوش. کاربرد معیار آنتروپی در تعیین درجه اهمیت مولفه های بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت (مطالعه موردی شهر مشهد). علوم و صنایع کشاورزی[Internet]. 1385؛20(1):84-90. Available from: https://sid.ir/paper/446655/fa
IEEE:
کپیمحمد قربانی، و سیاوش دهقانیان، “کاربرد معیار آنتروپی در تعیین درجه اهمیت مولفه های بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت (مطالعه موردی شهر مشهد)،” علوم و صنایع کشاورزی، vol. 20، no. 1، pp. 84–90، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/446655/fa