APA:
کپیسلیمانی بشلی، علی. (1391). اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری. نشریه بانک و اقتصاد، -(121)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/508227/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی بشلی علی. اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری. نشریه بانک و اقتصاد[Internet]. 1391؛-(121):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/508227/fa
IEEE:
کپیعلی سلیمانی بشلی، “اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری،” نشریه بانک و اقتصاد، vol. -، no. 121، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508227/fa