Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

637
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

185
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر روش های نوین و چند وجهی ارزیابی بر عملکرد نگارش دانشجویان در زبان انگلیسی

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 54

چکیده

 اخیرا بسیاری از حوزه های تدرس و ارزیابی در رویارویی با فرضیه های جدید, دستخوش دگرگونی شده اند. یکی از این دگرگونی ها, تبدیل روش های سنتی به روش های نوین ارزیابی است. هدف از این تحقیق قیاس و مقابله روش های سنتی آزمون با روندهای ارزیابی نوین است. در این بررسی, کاستی هایروش سنجش سنتی به تصویر کشیده شده است. سپس, به سهمی که روش های سنجش و ارزیابی در زمینه فراهم آوردن باز خور به دانشجویان داشته اند, اشاره شده است. پیدایش روش ارزیابی چند وجهی و نوین در حوزه مهارت های زبانی و کوشش در زمینه شکل گرفتن تئوری ها و اثر بخشی آن ها در زمینه آموزش زبان, مبحث بعدی این مقاله است. در پایان, گزارش نتایج تحقیقی که توسط نگارندگان انجام شده, آمده است تا نشان دهد که روش های نوین و چند وجهی ارزیابی بر عملکرد نگارش دانشجویان تاثیر فراوان دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افقری، اکبر، و خوش سیما، هوشنگ. (1385). تاثیر روش های نوین و چند وجهی ارزیابی بر عملکرد نگارش دانشجویان در زبان انگلیسی. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، -(19 (پیاپی 16))، 15-54. SID. https://sid.ir/paper/447337/fa

    Vancouver: کپی

    افقری اکبر، خوش سیما هوشنگ. تاثیر روش های نوین و چند وجهی ارزیابی بر عملکرد نگارش دانشجویان در زبان انگلیسی. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)[Internet]. 1385؛-(19 (پیاپی 16)):15-54. Available from: https://sid.ir/paper/447337/fa

    IEEE: کپی

    اکبر افقری، و هوشنگ خوش سیما، “تاثیر روش های نوین و چند وجهی ارزیابی بر عملکرد نگارش دانشجویان در زبان انگلیسی،” نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، vol. -، no. 19 (پیاپی 16)، pp. 15–54، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/447337/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا