APA:
کپیمکوندی، آذر. (1386). مدیریت کیفیت فراگیر, رخنه ای در مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی. مجله الکترونیکی پژوهشگاه مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (نما)، 7(3)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/450045/fa
Vancouver:
کپیمکوندی آذر. مدیریت کیفیت فراگیر, رخنه ای در مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی. مجله الکترونیکی پژوهشگاه مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (نما)[Internet]. 1386؛7(3):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/450045/fa
IEEE:
کپیآذر مکوندی، “مدیریت کیفیت فراگیر, رخنه ای در مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی،” مجله الکترونیکی پژوهشگاه مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (نما)، vol. 7، no. 3، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/450045/fa