APA:
کپیوزیرپورکشمیری، مهردخت، تفرشی، شکوه، و یوسفی، نسرین. (1388). ارایه الگوی مناسب مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کتابخانه های دانشگاه شهید بهشتی. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، 2(4)، 93-103. SID. https://sid.ir/paper/193454/fa
Vancouver:
کپیوزیرپورکشمیری مهردخت، تفرشی شکوه، یوسفی نسرین. ارایه الگوی مناسب مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کتابخانه های دانشگاه شهید بهشتی. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)[Internet]. 1388؛2(4):93-103. Available from: https://sid.ir/paper/193454/fa
IEEE:
کپیمهردخت وزیرپورکشمیری، شکوه تفرشی، و نسرین یوسفی، “ارایه الگوی مناسب مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کتابخانه های دانشگاه شهید بهشتی،” دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، vol. 2، no. 4، pp. 93–103، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/193454/fa