APA:
کپیفرتوک زاده، حمیدرضا، و مختاریان پور، مجید. (1387). غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 7(29)، 221-252. SID. https://sid.ir/paper/451784/fa
Vancouver:
کپیفرتوک زاده حمیدرضا، مختاریان پور مجید. غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1387؛7(29):221-252. Available from: https://sid.ir/paper/451784/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا فرتوک زاده، و مجید مختاریان پور، “غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 7، no. 29، pp. 221–252، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/451784/fa