APA:
کپیافرازه، عباس، و بصیری، سعید. (1386). ارایه روشی برای مدل سازی و بهبود فرآیند کاری بر مبنای مدیریت دانش مشتری (مثال موردی صنعت بیمه خودرو) (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، -(5)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/451794/fa
Vancouver:
کپیافرازه عباس، بصیری سعید. ارایه روشی برای مدل سازی و بهبود فرآیند کاری بر مبنای مدیریت دانش مشتری (مثال موردی صنعت بیمه خودرو) (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع[Internet]. 1386؛-(5):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/451794/fa
IEEE:
کپیعباس افرازه، و سعید بصیری، “ارایه روشی برای مدل سازی و بهبود فرآیند کاری بر مبنای مدیریت دانش مشتری (مثال موردی صنعت بیمه خودرو) (کنفرانس)،” کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، vol. -، no. 5، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/451794/fa