Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

585
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

425
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی)

صفحات

 صفحه شروع 18 | صفحه پایان 28

چکیده

 سابقه و هدف: امروزه اهمیت مشتری در سازمان ها چنان بالا رفته است که گرایش سازمان ها از محصول محوری به مشتری محوری تغییر یافته است. از این روست که از دهه گذشته رویکرد به مباحثی چون مدیریت روابط مشتری در بین سازمان ها افزایش یافته و سازمان ها به خوبی ضرورت مسائلی چون درک نیاز مشتری, کاهش هزینه های جلب مشتری جدید و نگهداری مشتری قدیمی را احساس کرده اند. مواد و روش ها: در این پژوهش که پژوهشی کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است, پس از شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه, به منظور بررسی شدت اثر معیارها و زیرمعیارها بر یکدیگر از تکنیک فازی استفاده شد. استنتاج: نتایج حاصل از این روش نشان می دهد که «ساختار سازمانی» دارای بیشترین میزان تأثیرگذاری و «منابع انسانی» نیز دارای بیشترین میزان تأثیرپذیری در میان عوامل اصلی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاج ابوکهکی، عاطفه، نعامی، عبداله، فتحی هفشجانی، کیامرث، و تقی پور، محمد. (1397). شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها، 5(11 )، 18-28. SID. https://sid.ir/paper/515968/fa

    Vancouver: کپی

    حاج ابوکهکی عاطفه، نعامی عبداله، فتحی هفشجانی کیامرث، تقی پور محمد. شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها[Internet]. 1397؛5(11 ):18-28. Available from: https://sid.ir/paper/515968/fa

    IEEE: کپی

    عاطفه حاج ابوکهکی، عبداله نعامی، کیامرث فتحی هفشجانی، و محمد تقی پور، “شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی)،” مهندسی فرآیندها، vol. 5، no. 11 ، pp. 18–28، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515968/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا