APA:
کپیحاج ابوکهکی، عاطفه، نعامی، عبداله، فتحی هفشجانی، کیامرث، و تقی پور، محمد. (1397). شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها، 5(11 )، 18-28. SID. https://sid.ir/paper/515968/fa
Vancouver:
کپیحاج ابوکهکی عاطفه، نعامی عبداله، فتحی هفشجانی کیامرث، تقی پور محمد. شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها[Internet]. 1397؛5(11 ):18-28. Available from: https://sid.ir/paper/515968/fa
IEEE:
کپیعاطفه حاج ابوکهکی، عبداله نعامی، کیامرث فتحی هفشجانی، و محمد تقی پور، “شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی)،” مهندسی فرآیندها، vol. 5، no. 11 ، pp. 18–28، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515968/fa