مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

714
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استفاده از شبیه سازی در آموزش مفاهیم انتزاعی بالینی

صفحات

 صفحه شروع 60 | صفحه پایان 61

چکیده

 مقدمه: کاربرد مفاهیم انتزاعی دربالین مخصوصا در حیطه روانپزشکی رایج است به عنوان مثال: «ضمیر ناخودآگاه» و «مکانیسم های دفاعی» از مفاهیمی هستند که در این محیط به دانشجویان آموخته می شود و قابل مشاهده نیز نیستند. هدف این مقاله روشن ساختن استفاده از شبیه سازی در آموزش مفاهیم انتزاعی در بالین با ارایه تکنیک شبیه سازی و استفاده از آن می باشد به طوری که که یک مفهوم انتزاعی روانپزشکی به یک شبیه سازی بینایی توصیف می شود.مروری بر مطالعات: این مقاله متاآنالیزی است که استفاده از شبیه سازی را در آموزش مفاهیم انتزاعی بالینی در پزشکی و پرستاری مورد بحث قرار داده است.تحقیقات نشان داده است که شبیه سازی اغلب با استراتژی ذهنی مرتبط با قیاس های مختلط می شود و هرچه از لحاظ بینایی قابل درک باشد, دیدن شباهت های بین موضوع و مفهوم راحت تر است.بحث و نتیجه گیری: شبیه سازی توانایی دانشجویان را برای ایجاد یک ساختار کاربرد و مسایل مهم مرتبط با آن را افزایش می دهد. بخش بزرگی از آموزش از طریق حس بینایی به دست می آید. شبیه سازی های توصیفی و ترسیمی توانایی آموزش به روشی که اغلب از طریق کلمات ممکن نیست را دارا است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قلجایی، فرشته، نیک بخت، علیرضا، و سمیعی، سوسن. (1382). استفاده از شبیه سازی در آموزش مفاهیم انتزاعی بالینی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 3((ویژه نامه 10))، 60-61. SID. https://sid.ir/paper/452460/fa

    Vancouver: کپی

    قلجایی فرشته، نیک بخت علیرضا، سمیعی سوسن. استفاده از شبیه سازی در آموزش مفاهیم انتزاعی بالینی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1382؛3((ویژه نامه 10)):60-61. Available from: https://sid.ir/paper/452460/fa

    IEEE: کپی

    فرشته قلجایی، علیرضا نیک بخت، و سوسن سمیعی، “استفاده از شبیه سازی در آموزش مفاهیم انتزاعی بالینی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 3، no. (ویژه نامه 10)، pp. 60–61، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/452460/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button