APA:
کپیسپهری، محمدمهدی، و اسدی، وحید. (1385). ارزیابی موفقیت وب سایت های B2C در پیاده سازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، -(-)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/457550/fa
Vancouver:
کپیسپهری محمدمهدی، اسدی وحید. ارزیابی موفقیت وب سایت های B2C در پیاده سازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی[Internet]. 1385؛-(-):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/457550/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی سپهری، و وحید اسدی، “ارزیابی موفقیت وب سایت های B2C در پیاده سازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری (کنفرانس)،” کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، vol. -، no. -، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/457550/fa