APA:
کپیشیخی، آزاده، شافعی، رضا، و فاروقی، هیوا. (1393). بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی. مدیریت بازاریابی، 9(22)، 77-97. SID. https://sid.ir/paper/218998/fa
Vancouver:
کپیشیخی آزاده، شافعی رضا، فاروقی هیوا. بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(22):77-97. Available from: https://sid.ir/paper/218998/fa
IEEE:
کپیآزاده شیخی، رضا شافعی، و هیوا فاروقی، “بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 22، pp. 77–97، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218998/fa