APA:
کپیجوانمرد، حبیب اله، و سلطان زاده، علی اکبر. (1388). بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت). پژوهشنامه بازرگانی، 14(53)، 225-256. SID. https://sid.ir/paper/7160/fa
Vancouver:
کپیجوانمرد حبیب اله، سلطان زاده علی اکبر. بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت). پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1388؛14(53):225-256. Available from: https://sid.ir/paper/7160/fa
IEEE:
کپیحبیب اله جوانمرد، و علی اکبر سلطان زاده، “بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 14، no. 53، pp. 225–256، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7160/fa