APA:
کپیحیرتی، نیما. (1386). سنجش رضایت مشتریان با استفاده از مدل ACSI (کنفرانس). کنفرانس ملی مدیریت ارتباط با مشتری، -(-)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/457855/fa
Vancouver:
کپیحیرتی نیما. سنجش رضایت مشتریان با استفاده از مدل ACSI (کنفرانس). کنفرانس ملی مدیریت ارتباط با مشتری[Internet]. 1386؛-(-):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/457855/fa
IEEE:
کپینیما حیرتی، “سنجش رضایت مشتریان با استفاده از مدل ACSI (کنفرانس)،” کنفرانس ملی مدیریت ارتباط با مشتری، vol. -، no. -، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/457855/fa