APA:
کپیبرزگربفرویی، کاظم، و سعدی پور، اسماعیل. (1391). مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی, خودکارآمدی تحصیلی, خودنظم دهی فراشناختی و پردازش عمیق با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان. تازه های علوم شناختی، 14(1 (مسلسل 53))، 53-66. SID. https://sid.ir/paper/460608/fa
Vancouver:
کپیبرزگربفرویی کاظم، سعدی پور اسماعیل. مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی, خودکارآمدی تحصیلی, خودنظم دهی فراشناختی و پردازش عمیق با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1391؛14(1 (مسلسل 53)):53-66. Available from: https://sid.ir/paper/460608/fa
IEEE:
کپیکاظم برزگربفرویی، و اسماعیل سعدی پور، “مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی, خودکارآمدی تحصیلی, خودنظم دهی فراشناختی و پردازش عمیق با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان،” تازه های علوم شناختی، vol. 14، no. 1 (مسلسل 53)، pp. 53–66، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/460608/fa