APA:
کپیبیات، ک.، و علی زاده ثانی، محسن. (1384). کیفیت در سازمان های خدماتی: مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری (کنفرانس). کنفرانس کیفیت، -(4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/464264/fa
Vancouver:
کپیبیات ک.، علی زاده ثانی محسن. کیفیت در سازمان های خدماتی: مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری (کنفرانس). کنفرانس کیفیت[Internet]. 1384؛-(4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/464264/fa
IEEE:
کپیک. بیات، و محسن علی زاده ثانی، “کیفیت در سازمان های خدماتی: مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری (کنفرانس)،” کنفرانس کیفیت، vol. -، no. 4، pp. 0–0، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/464264/fa