APA:
کپیحسینی، ف.، و نجف پور، ح.ر.. (1388). بخش بندی مشتریان خدمات بانکی بر اساس منافع مورد انتظار مشتری: مطالعه موردی موسسه مالی و اعتباری مهر. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/466007/fa
Vancouver:
کپیحسینی ف.، نجف پور ح.ر.. بخش بندی مشتریان خدمات بانکی بر اساس منافع مورد انتظار مشتری: مطالعه موردی موسسه مالی و اعتباری مهر. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی[Internet]. 1388؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/466007/fa
IEEE:
کپیف. حسینی، و ح.ر. نجف پور، “بخش بندی مشتریان خدمات بانکی بر اساس منافع مورد انتظار مشتری: مطالعه موردی موسسه مالی و اعتباری مهر،” کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/466007/fa