APA:
کپیاستیری، مهرداد، حسینی، فرشید، یزدانی، حمیدرضا، قلی پور، مجید، و رایج، حمزه. (1391). ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر). کاوش های مدیریت بازرگانی، 4(7)، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/197093/fa
Vancouver:
کپیاستیری مهرداد، حسینی فرشید، یزدانی حمیدرضا، قلی پور مجید، رایج حمزه. ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر). کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(7):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/197093/fa
IEEE:
کپیمهرداد استیری، فرشید حسینی، حمیدرضا یزدانی، مجید قلی پور، و حمزه رایج، “ارائه مدلی برای تبیین اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی در کشور (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر)،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 7، pp. 1–19، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197093/fa