APA:
کپیکردنوقابی، ر.، و سیف، ع.ا.. (1384). تاثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 1(2)، 13-33. SID. https://sid.ir/paper/466644/fa
Vancouver:
کپیکردنوقابی ر.، سیف ع.ا.. تاثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1384؛1(2):13-33. Available from: https://sid.ir/paper/466644/fa
IEEE:
کپیر. کردنوقابی، و ع.ا. سیف، “تاثیر میزان دانش معلم از موضوع تدریس بر نحوه بیان مطالب و یادگیری دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 1، no. 2، pp. 13–33، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/466644/fa