APA:
کپیایرانمنش، محمد. (1382). چگونگی شناخت رفتار مصرف کننده در بازارهای محصولات بهداشتی, آرایشی و شوینده. همایش بین المللی صنایع بهداشتی و آرایشی، -(8)، 8-74. SID. https://sid.ir/paper/466772/fa
Vancouver:
کپیایرانمنش محمد. چگونگی شناخت رفتار مصرف کننده در بازارهای محصولات بهداشتی, آرایشی و شوینده. همایش بین المللی صنایع بهداشتی و آرایشی[Internet]. 1382؛-(8):8-74. Available from: https://sid.ir/paper/466772/fa
IEEE:
کپیمحمد ایرانمنش، “چگونگی شناخت رفتار مصرف کننده در بازارهای محصولات بهداشتی, آرایشی و شوینده،” همایش بین المللی صنایع بهداشتی و آرایشی، vol. -، no. 8، pp. 8–74، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/466772/fa