مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,169
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,030
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 25

چکیده

 مقاله پیش رو چگونگی تاثیرگذاری عوامل انگیزشی در انتخاب برند را مورد سوال قرار داده است. از این رو می کوشد تا محرک های موثر در انتخاب شرکت بیمه گر را در فرآیند تصمیم گیری خرید مشتریان به طور اخص بررسی کند. با توجه به ماهیت پژوهش, روش تحقیق در آن, توصیفی و از بعد نحوه گردآوری داده ها از نوع پیمایشی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده و نمونه گیری به روش تصادفی طبقه بندی شده انجام گرفته است. برای پاسخ به سوالات, 144 نفر به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب شده اند. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آن است که میان عوامل انگیزشی و انتخاب بیمه گر رابطه معناداری وجود دارد.همچنین عواملی چون شفافیت و صداقت در اطلاع رسانی برندها, تجربه شخصی در استفاده از خدمات یک برند, شهرت آن برند و تعامل دهان به دهان با مشتریان ناراضی برند بیمه گر به ترتیب به عنوان مهمترین محرک های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه بیان شدند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رحمان سرشت، حسین، و رودانی، امین. (1389). انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 25(2 (مسلسل 98))، 3-25. SID. https://sid.ir/paper/100835/fa

Vancouver: کپی

رحمان سرشت حسین، رودانی امین. انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1389؛25(2 (مسلسل 98)):3-25. Available from: https://sid.ir/paper/100835/fa

IEEE: کپی

حسین رحمان سرشت، و امین رودانی، “انگیزش های موثر بر انتخاب برندها در صنعت بیمه،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 25، no. 2 (مسلسل 98)، pp. 3–25، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100835/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button