مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

686
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

276
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده)

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 57

چکیده

 قیمت گذاری محصولات جدید فرایندی پیچیده و دشوار است؛ به گونه ای که آن را هنر قیمت گذاری محصولات جدید می نامند. در فرایند قیمت گذاری محصولات جدید یافتن سقف و کف قیمت و تعیین قیمت ارایه محصول در این دامنه معنی داری مهم ترین فعالیت می باشد. برای تعیین سقف قیمت شرکت باید کلیه منافع محصول برای مشتری را شناسایی و کمی نماید. این منافع می توانند کمی (که به سهولت قابل اندازه گیری است) و یا کیفی (که اندازه گیری آن بسیار دشوار است) باشد. برای تعیین کف قیمت از رویکرد هزینه مبنا با تجزیه و تحلیل دقیق هزینه های هر واحد محصول و در نظر گرفتن پایین ترین سطح سود بر اساس بازده سرمایه گذاری, استفاده می شود.براین اساس در این مطالعه به ارایه یک متدولوژی جامع برای تجزیه و تحلیل هزینه هایی که برای توسعه, تولید و تحویل یک محصول جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار مورد نیاز است پرداخته می شود و سپس متدولوژی توسعه یافته برای یک محصول جدید (نانولوله های کربنی) به اجرا گذاشته شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بندریان، رضا، صفوی، فرخ، و رشیدی، علی مراد. (1389). ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(43)، 43-57. SID. https://sid.ir/paper/467358/fa

    Vancouver: کپی

    بندریان رضا، صفوی فرخ، رشیدی علی مراد. ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(43):43-57. Available from: https://sid.ir/paper/467358/fa

    IEEE: کپی

    رضا بندریان، فرخ صفوی، و علی مراد رشیدی، “ارایه یک متدولوژی جامع و منسجم برای قیمت گذاری محصولات جدید بر مبنای ارکان فرایند ایده تا بازار (الگوبرداری شده از مدل هزینه سازنده تعدیل شده)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 43، pp. 43–57، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/467358/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button