APA:
کپیکرامتی، محمدعلی، و نیک زادشهریور، مسعود. (1387). ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی). فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، 4(1)، 67-85. SID. https://sid.ir/paper/469383/fa
Vancouver:
کپیکرامتی محمدعلی، نیک زادشهریور مسعود. ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی). فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)[Internet]. 1387؛4(1):67-85. Available from: https://sid.ir/paper/469383/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی کرامتی، و مسعود نیک زادشهریور، “ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی)،” فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، vol. 4، no. 1، pp. 67–85، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/469383/fa