مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,961
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

687
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی)

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 85

چکیده

 اغلب شرکت های نساجی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  را یک راه حل تکنولوژیکی برای مسایل موجود در زمینه های خاص می دانند که همراه با فعالیت های غیر هماهنگ شده می باشد. در همین راستا به علت کارکردهای انسانی, تکنولوژی و فرآیندی CRM, شرکت ها تصمیم به پیاده سازی  CRMمی گیرند که بایستی همراه با استراتژی خاص باشد.در این مقاله شاخص ها و معیارهایی که به عنوان عوامل کلیدی موفقیت  (CSFs)در بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی حایز اهمیت می باشند با در نظر گرفتن سه جنبه کلیدی عامل انسانی, تکنولوژی, فرآیندها تعیین شده اند و با استفاده از عوامل کلیدی موفقیت پرسش نامه ای بر اساس جدول مقایسات زوجی و مجموعه اعداد فازی طراحی گردیده که توسط هفت مدیر بازاریابی شرکت های نساجی پاسخ داده شده اند. سپس جداول در چارچوب روش سلسله مراتبی فازی (AHP Fuzzy) مورد تجزیه تحلیل قرار گرفتند و اولویت بندی میان عوامل کلیدی موفقیت تعیین گردید. در نهایت هدف اصلی که این تحقیق به آن پرداخته است, توضیح و تعیین اعتبار مدلی بر اساس عوامل کلیدی موفقیت می باشد که رهنمودی برای پیاده سازی و ارزیابی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرامتی، محمدعلی، و نیک زادشهریور، مسعود. (1387). ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی). فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، 4(1)، 67-85. SID. https://sid.ir/paper/469383/fa

    Vancouver: کپی

    کرامتی محمدعلی، نیک زادشهریور مسعود. ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی). فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)[Internet]. 1387؛4(1):67-85. Available from: https://sid.ir/paper/469383/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی کرامتی، و مسعود نیک زادشهریور، “ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نساجی (با رویکرد فازی)،” فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، vol. 4، no. 1، pp. 67–85، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/469383/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button