APA:
کپیموغلی، علیرضا، و باوندپور، مریم. (1389). شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی سهم هر یک از عوامل در اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری. مدیریت فردا، 9(23)، 63-76. SID. https://sid.ir/paper/147473/fa
Vancouver:
کپیموغلی علیرضا، باوندپور مریم. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی سهم هر یک از عوامل در اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری. مدیریت فردا[Internet]. 1389؛9(23):63-76. Available from: https://sid.ir/paper/147473/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موغلی، و مریم باوندپور، “شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی سهم هر یک از عوامل در اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری،” مدیریت فردا، vol. 9، no. 23، pp. 63–76، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147473/fa