APA:
کپیطزری، نگین، و بلوریان تهرانی، محمد. (1391). بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان). مدیریت بازاریابی، 7(16)، 81-97. SID. https://sid.ir/paper/218802/fa
Vancouver:
کپیطزری نگین، بلوریان تهرانی محمد. بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(16):81-97. Available from: https://sid.ir/paper/218802/fa
IEEE:
کپینگین طزری، و محمد بلوریان تهرانی، “بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 16، pp. 81–97، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218802/fa