Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

644
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

404
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی، اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 58

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خدادادحسینی، سیدحمید، و محمدزاده، سیامک. (1391). شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(11 (پیاپی 44))، 35-58. SID. https://sid.ir/paper/470253/fa

    Vancouver: کپی

    خدادادحسینی سیدحمید، محمدزاده سیامک. شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(11 (پیاپی 44)):35-58. Available from: https://sid.ir/paper/470253/fa

    IEEE: کپی

    سیدحمید خدادادحسینی، و سیامک محمدزاده، “شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 11 (پیاپی 44)، pp. 35–58، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470253/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا