APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، و محمدزاده، سیامک. (1391). شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(11 (پیاپی 44))، 35-58. SID. https://sid.ir/paper/470253/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، محمدزاده سیامک. شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(11 (پیاپی 44)):35-58. Available from: https://sid.ir/paper/470253/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، و سیامک محمدزاده، “شناسایی, اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 11 (پیاپی 44)، pp. 35–58، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470253/fa