APA:
کپیدعایی، حبیب اله، و پور، سمیرا. (1392). تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تاکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد). جامعه شناسی کاربردی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)، 24(3 (پیاپی 51))، 115-130. SID. https://sid.ir/paper/471110/fa
Vancouver:
کپیدعایی حبیب اله، پور سمیرا. تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تاکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد). جامعه شناسی کاربردی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)[Internet]. 1392؛24(3 (پیاپی 51)):115-130. Available from: https://sid.ir/paper/471110/fa
IEEE:
کپیحبیب اله دعایی، و سمیرا پور، “تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تاکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد)،” جامعه شناسی کاربردی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)، vol. 24، no. 3 (پیاپی 51)، pp. 115–130، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471110/fa