APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و مبرهن، سمانه. (1391). بررسی تاثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی. مدیریت بازرگانی، 4(2 (12))، 37-52. SID. https://sid.ir/paper/471247/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، مبرهن سمانه. بررسی تاثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(2 (12)):37-52. Available from: https://sid.ir/paper/471247/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و سمانه مبرهن، “بررسی تاثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 2 (12)، pp. 37–52، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471247/fa