APA:
کپیملکی مین باش رزگاه، مرتضی، فارسی زاده، حسین، و بلوچی، حسین. (1393). بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت صنعتی، 9(ویژه نامه مدیریت دانش)، 13-26. SID. https://sid.ir/paper/171205/fa
Vancouver:
کپیملکی مین باش رزگاه مرتضی، فارسی زاده حسین، بلوچی حسین. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت صنعتی[Internet]. 1393؛9(ویژه نامه مدیریت دانش):13-26. Available from: https://sid.ir/paper/171205/fa
IEEE:
کپیمرتضی ملکی مین باش رزگاه، حسین فارسی زاده، و حسین بلوچی، “بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)،” مدیریت صنعتی، vol. 9، no. ویژه نامه مدیریت دانش، pp. 13–26، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171205/fa