مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,485
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,187
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 26

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی آن ها می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه سمنان می باشند. بدین منظور نمونه ای به تعداد 378 دانشجو که از اینترنت به منظور خرید استفاده می کردند از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد که پایایی و روایی آن به وسیله آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی تاییدی مورد سنجش قرار گرفت. جهت بررسی فرضیات از بخش ساختاری مدل معادلات ساختاری موسوم به تحلیل مسیر استفاده شده است. یافته ها حاکی از تاثیر مثبت مستقیم و غیر مستقیم مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی بود. در انتها پیشنهاداتی جامع و کاربردی در خصوص پژوهش انجام شده ارائه گردیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، فارسی زاده، حسین، و بلوچی، حسین. (1393). بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت صنعتی، 9(ویژه نامه مدیریت دانش)، 13-26. SID. https://sid.ir/paper/171205/fa

    Vancouver: کپی

    ملکی مین باش رزگاه مرتضی، فارسی زاده حسین، بلوچی حسین. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت صنعتی[Internet]. 1393؛9(ویژه نامه مدیریت دانش):13-26. Available from: https://sid.ir/paper/171205/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ملکی مین باش رزگاه، حسین فارسی زاده، و حسین بلوچی، “بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)،” مدیریت صنعتی، vol. 9، no. ویژه نامه مدیریت دانش، pp. 13–26، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171205/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button