APA:
کپیصنایعی، علی، فیض پور، محمدعلی، و نادری بنی، محمود. (1391). تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت های نمونه صادراتی ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 23-43. SID. https://sid.ir/paper/472970/fa
Vancouver:
کپیصنایعی علی، فیض پور محمدعلی، نادری بنی محمود. تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت های نمونه صادراتی ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):23-43. Available from: https://sid.ir/paper/472970/fa
IEEE:
کپیعلی صنایعی، محمدعلی فیض پور، و محمود نادری بنی، “تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت های نمونه صادراتی ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 23–43، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/472970/fa