Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

790
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

257
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی

صفحات

 صفحه شروع 151 | صفحه پایان 168

چکیده

 امروزه موضوع کیفیت خدمات برای سازمان های خدماتی بخصوص بانک ها, اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است. سازمان های خدماتی مخصوصا بانک ها (بویژه بانک های دولتی), به ضرورت دستیابی به رضایت مندی مشتری و نیز سنجش کیفیت خدمات واقفند.در این مقاله, شکاف بین وضعیت مورد انتظار مشتری از خدمات بانکی و وضعیت موجود بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی یا HSQM که توسط بردی و کرونین در سال 2001 ارائه شد, سنجیده شده است.جامعه مورد بررسی, شامل مشتریان شعبه های بانک کشاورزی در شهر تهران می باشد و نمونه آماری در نظر گرفته شده براساس جدول کرجسی مورگان و فرمول کوکران 384 عدد است.نتایج این تحقیق نشان می دهد که تنها در دو بعد «زمان انتظار» و «ارزش خروجی», بین وضعیت مورد انتظار و وضعیت موجود تفاوت معنی داری وجود ندارد؛ اما در بقیه ابعاد الگوی HSQM بین انتظارات و ادراکات شکاف وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خورشیدی، غلامحسین، نقاش، آرش، و محمدیان، میلاد. (1393). ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی. پژوهش های رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، 14(1)، 151-168. SID. https://sid.ir/paper/474733/fa

    Vancouver: کپی

    خورشیدی غلامحسین، نقاش آرش، محمدیان میلاد. ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی. پژوهش های رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)[Internet]. 1393؛14(1):151-168. Available from: https://sid.ir/paper/474733/fa

    IEEE: کپی

    غلامحسین خورشیدی، آرش نقاش، و میلاد محمدیان، “ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی،” پژوهش های رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، vol. 14، no. 1، pp. 151–168، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/474733/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا