Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

735
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی راهبردهای خود نظم دهی بر کاهش خطاهای املایی دانش آموزان دچار اختلال نوشتن

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 28

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باعزت، فرشته، و ایزدی فرد، راضیه. (1389). اثربخشی راهبردهای خود نظم دهی بر کاهش خطاهای املایی دانش آموزان دچار اختلال نوشتن. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 10(1)، 21-28. SID. https://sid.ir/paper/478488/fa

    Vancouver: کپی

    باعزت فرشته، ایزدی فرد راضیه. اثربخشی راهبردهای خود نظم دهی بر کاهش خطاهای املایی دانش آموزان دچار اختلال نوشتن. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1389؛10(1):21-28. Available from: https://sid.ir/paper/478488/fa

    IEEE: کپی

    فرشته باعزت، و راضیه ایزدی فرد، “اثربخشی راهبردهای خود نظم دهی بر کاهش خطاهای املایی دانش آموزان دچار اختلال نوشتن،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 10، no. 1، pp. 21–28، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478488/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا