APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، رهروی، الناز، و عباچیان قاسمی، رضا. (1392). مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مورد شرکت های هواپیمایی (مورد مطالعه شرکت هواپیمایی ایران ایر). مدیریت بازرگانی، 5(1)، 41-60. SID. https://sid.ir/paper/479583/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، رهروی الناز، عباچیان قاسمی رضا. مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مورد شرکت های هواپیمایی (مورد مطالعه شرکت هواپیمایی ایران ایر). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(1):41-60. Available from: https://sid.ir/paper/479583/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، الناز رهروی، و رضا عباچیان قاسمی، “مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مورد شرکت های هواپیمایی (مورد مطالعه شرکت هواپیمایی ایران ایر)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 1، pp. 41–60، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479583/fa