APA:
کپیکریمی، بهروز، علیزاده، حمید، و فرخی، نورعلی. (1390). مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املانویسی دانش آموزان دبستانی. فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، -(41)، 255-266. SID. https://sid.ir/paper/480483/fa
Vancouver:
کپیکریمی بهروز، علیزاده حمید، فرخی نورعلی. مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املانویسی دانش آموزان دبستانی. فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی[Internet]. 1390؛-(41):255-266. Available from: https://sid.ir/paper/480483/fa
IEEE:
کپیبهروز کریمی، حمید علیزاده، و نورعلی فرخی، “مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املانویسی دانش آموزان دبستانی،” فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، vol. -، no. 41، pp. 255–266، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/480483/fa