APA:
کپینیکومحمدی، نجمه، علیزاده، حمید، کریمی، بهروز، حکیمی راد، الهام، و امین آبادی، زهرا. (1394). اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 10(39)، 189-204. SID. https://sid.ir/paper/500062/fa
Vancouver:
کپینیکومحمدی نجمه، علیزاده حمید، کریمی بهروز، حکیمی راد الهام، امین آبادی زهرا. اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1394؛10(39):189-204. Available from: https://sid.ir/paper/500062/fa
IEEE:
کپینجمه نیکومحمدی، حمید علیزاده، بهروز کریمی، الهام حکیمی راد، و زهرا امین آبادی، “اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 10، no. 39، pp. 189–204، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500062/fa