Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,535
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,822
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا

صفحات

 صفحه شروع 189 | صفحه پایان 204

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نیکومحمدی، نجمه، علیزاده، حمید، کریمی، بهروز، حکیمی راد، الهام، و امین آبادی، زهرا. (1394). اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 10(39)، 189-204. SID. https://sid.ir/paper/500062/fa

    Vancouver: کپی

    نیکومحمدی نجمه، علیزاده حمید، کریمی بهروز، حکیمی راد الهام، امین آبادی زهرا. اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1394؛10(39):189-204. Available from: https://sid.ir/paper/500062/fa

    IEEE: کپی

    نجمه نیکومحمدی، حمید علیزاده، بهروز کریمی، الهام حکیمی راد، و زهرا امین آبادی، “اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 10، no. 39، pp. 189–204، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500062/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا