APA:
کپیسعیدنیا، حمیدرضا، و بهادران، میثم. (1386). تاثیر تصویر نام بازرگانی و شهرت شرکت بر فرایند وفاداری مشتریان. صنعت لاستیک ایران، -(51)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/482362/fa
Vancouver:
کپیسعیدنیا حمیدرضا، بهادران میثم. تاثیر تصویر نام بازرگانی و شهرت شرکت بر فرایند وفاداری مشتریان. صنعت لاستیک ایران[Internet]. 1386؛-(51):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/482362/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا سعیدنیا، و میثم بهادران، “تاثیر تصویر نام بازرگانی و شهرت شرکت بر فرایند وفاداری مشتریان،” صنعت لاستیک ایران، vol. -، no. 51، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482362/fa