APA:
کپیبای، ناصر، اصفهانی نیا، اکرم، منظمی، امیرحسین، حاجی انزهایی، زهرا، و قنبرپورنصرتی، امیر. (1398). مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدن سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 9(17 )، 93-81. SID. https://sid.ir/paper/373204/fa
Vancouver:
کپیبای ناصر، اصفهانی نیا اکرم، منظمی امیرحسین، حاجی انزهایی زهرا، قنبرپورنصرتی امیر. مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدن سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛9(17 ):93-81. Available from: https://sid.ir/paper/373204/fa
IEEE:
کپیناصر بای، اکرم اصفهانی نیا، امیرحسین منظمی، زهرا حاجی انزهایی، و امیر قنبرپورنصرتی، “مطالعه اثر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه های بدن سازی با نقش میانجی شهرت باشگاه،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 9، no. 17 ، pp. 93–81، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373204/fa