APA:
کپیموتمنی، علیرضا، مرادی، هادی، و همتی، امین. (1391). تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری. پژوهشنامه بازرگانی، 16(63)، 169-192. SID. https://sid.ir/paper/7123/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، مرادی هادی، همتی امین. تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1391؛16(63):169-192. Available from: https://sid.ir/paper/7123/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، هادی مرادی، و امین همتی، “تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 16، no. 63، pp. 169–192، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7123/fa