APA:
کپیرسولی، محمدرضا، و ناظمی یگانه، فاطمه. (1390). تاثیر سرمایه اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع خبری. مطالعات جامعه شناختی ایران، 1(2)، 71-107. SID. https://sid.ir/paper/484397/fa
Vancouver:
کپیرسولی محمدرضا، ناظمی یگانه فاطمه. تاثیر سرمایه اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع خبری. مطالعات جامعه شناختی ایران[Internet]. 1390؛1(2):71-107. Available from: https://sid.ir/paper/484397/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا رسولی، و فاطمه ناظمی یگانه، “تاثیر سرمایه اجتماعی بر نحوه انتخاب منابع خبری،” مطالعات جامعه شناختی ایران، vol. 1، no. 2، pp. 71–107، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484397/fa