APA:
کپیصادقی مال امیری، منصور. (1392). طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف کننده بر اساس آموزه های اسلام. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 7(1 (پیاپی 13))، 123-156. SID. https://sid.ir/paper/485134/fa
Vancouver:
کپیصادقی مال امیری منصور. طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف کننده بر اساس آموزه های اسلام. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1392؛7(1 (پیاپی 13)):123-156. Available from: https://sid.ir/paper/485134/fa
IEEE:
کپیمنصور صادقی مال امیری، “طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف کننده بر اساس آموزه های اسلام،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 7، no. 1 (پیاپی 13)، pp. 123–156، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/485134/fa