مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,201
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

580
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خود متمایز سازی پسران نوجوان دبیرستانی

صفحات

 صفحه شروع 379 | صفحه پایان 388

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خودمتمایزسازی پسران نوجوان دبیرستانی شهر تهران بود. جامعه آماری مورد مطالعه, نوجوانان پسر دبیرستان های منطقه سه تهران بود که با استفاده از روش تصادفی, تعداد 30 دانش آموز انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش (15 نفر) و گروه کنترل (15 دانش آموز) قرار گرفتند. گروه آزمایش به مدت سه ماه, تحت سیزده جلسه آموزش مهارت های ارتباطی به صورت گروهی قرار گرفتند. در نهایت از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد. ابزار این پژوهش, پرسش نامه خودمتمایز سازی (DSI) بود. نتایج آزمون تحلیل کوواریانس و t وابسته نشان داد که آموزش مهارت های ارتباطی به صورت گروهی, باعث افزایش خود متمایز سازی در نوجوانان شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی محمودآبادی، حسن، سلطانی علی آباد، مجتبی، و امیرجان، ساره. (1392). اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خود متمایز سازی پسران نوجوان دبیرستانی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 20 (دوره جدید)(3)، 379-388. SID. https://sid.ir/paper/488738/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی محمودآبادی حسن، سلطانی علی آباد مجتبی، امیرجان ساره. اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خود متمایز سازی پسران نوجوان دبیرستانی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1392؛20 (دوره جدید)(3):379-388. Available from: https://sid.ir/paper/488738/fa

    IEEE: کپی

    حسن زارعی محمودآبادی، مجتبی سلطانی علی آباد، و ساره امیرجان، “اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خود متمایز سازی پسران نوجوان دبیرستانی،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 20 (دوره جدید)، no. 3، pp. 379–388، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488738/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button