APA:
کپیوالی، مینا. (1391). بررسی روش ها و الگوهای بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) در صنعت نشر کتاب. کتاب مهر، -(5)، 72-89. SID. https://sid.ir/paper/489692/fa
Vancouver:
کپیوالی مینا. بررسی روش ها و الگوهای بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) در صنعت نشر کتاب. کتاب مهر[Internet]. 1391؛-(5):72-89. Available from: https://sid.ir/paper/489692/fa
IEEE:
کپیمینا والی، “بررسی روش ها و الگوهای بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) در صنعت نشر کتاب،” کتاب مهر، vol. -، no. 5، pp. 72–89، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/489692/fa