APA:
کپیذوالقدر، حسین. (1392). بررسی انگیزه های کاربران در استفاده از رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک). پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 20(3 (75))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/494223/fa
Vancouver:
کپیذوالقدر حسین. بررسی انگیزه های کاربران در استفاده از رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک). پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1392؛20(3 (75)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/494223/fa
IEEE:
کپیحسین ذوالقدر، “بررسی انگیزه های کاربران در استفاده از رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک)،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 20، no. 3 (75)، pp. 0–0، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/494223/fa