APA:
کپیسعادتمند، زهره، سیف نراقی، مریم، و شریعتمداری، علی. (1380). مقایسه تاثیر روش ندریس حل مساله با روش تدریس سنتی در درس اجتماعی و ریاضی بر میزان پیشرفت تحصیلی, نگرش های آموزشی و میزان یادآوری دانش آموزان کلاس پنجم دبستان شهر اصفهان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 3(9)، 37-64. SID. https://sid.ir/paper/496008/fa
Vancouver:
کپیسعادتمند زهره، سیف نراقی مریم، شریعتمداری علی. مقایسه تاثیر روش ندریس حل مساله با روش تدریس سنتی در درس اجتماعی و ریاضی بر میزان پیشرفت تحصیلی, نگرش های آموزشی و میزان یادآوری دانش آموزان کلاس پنجم دبستان شهر اصفهان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1380؛3(9):37-64. Available from: https://sid.ir/paper/496008/fa
IEEE:
کپیزهره سعادتمند، مریم سیف نراقی، و علی شریعتمداری، “مقایسه تاثیر روش ندریس حل مساله با روش تدریس سنتی در درس اجتماعی و ریاضی بر میزان پیشرفت تحصیلی, نگرش های آموزشی و میزان یادآوری دانش آموزان کلاس پنجم دبستان شهر اصفهان،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 3، no. 9، pp. 37–64، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496008/fa