Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

844
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

379
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

میزان درک و شناخت دانشجویان از دانش تامین مالی شخصی (تحلیل رفتار دانشجویان نسبت به دانش تامین مالی شخصی)

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 53

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیانوش، مهسا، جلیلی، محمد، احمدی، موسی، و حسین آبادی ساده، داوود. (1393). میزان درک و شناخت دانشجویان از دانش تامین مالی شخصی (تحلیل رفتار دانشجویان نسبت به دانش تامین مالی شخصی). دانش سرمایه گذاری، 3(12)، 41-53. SID. https://sid.ir/paper/496455/fa

    Vancouver: کپی

    کیانوش مهسا، جلیلی محمد، احمدی موسی، حسین آبادی ساده داوود. میزان درک و شناخت دانشجویان از دانش تامین مالی شخصی (تحلیل رفتار دانشجویان نسبت به دانش تامین مالی شخصی). دانش سرمایه گذاری[Internet]. 1393؛3(12):41-53. Available from: https://sid.ir/paper/496455/fa

    IEEE: کپی

    مهسا کیانوش، محمد جلیلی، موسی احمدی، و داوود حسین آبادی ساده، “میزان درک و شناخت دانشجویان از دانش تامین مالی شخصی (تحلیل رفتار دانشجویان نسبت به دانش تامین مالی شخصی)،” دانش سرمایه گذاری، vol. 3، no. 12، pp. 41–53، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496455/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا