APA:
کپیفرخی، نورعلی. (1395). نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی. پژوهش در نظام های آموزشی، 10(33)، 73-84. SID. https://sid.ir/paper/496539/fa
Vancouver:
کپیفرخی نورعلی. نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(33):73-84. Available from: https://sid.ir/paper/496539/fa
IEEE:
کپینورعلی فرخی، “نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 33، pp. 73–84، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496539/fa